توی این جلسهی نیمکت از 2 تا کتاب تخصصی کمک گرفتیم تا محتوای ارائمون ارزشمند، علمی و قابل اطمینان باشه. یکی از این منابع کتاب معروف دنیل کانمن، روانشناس و اقتصاددان رفتاری هست، کسی سالها عمرش رو صرف تماشا و بررسی رفتار آدم ها در موقعیت های مختلف کرده.
کانمن میگه ما آدم ها اونقدر هم که فکر می کنیم منطقی نیستیم!!! و تصمیماتی که خیلی فکر می کنیم منطقی هستن ممکنه به خاطر چیزهای بی اهمیتی مثل ساعت خوردن ناهار تغییر کنن! اگه باور نمی کنین حتما این وبینار رو ببینن چون تو نیمکت این هفته نوید توضیح داده که چطور مرگ و زندگی آدم ها تحت تاثیر تغییر ساعت ناهار قاضی ها توی دادگاه قرار می گیره!
ربطش به گیمیفیکیشن چیه؟
ما با گیمیفیکیشن می تونیم رفتار آدم ها رو تغییر بدیم و درونشون انگیزه برای انجام کارها بوجود بیاریم، پس باید بیشتر از پیش درباره ی خطاهای شناختیای که ازمون سر میزنه بدونیم تا بتونیم بازیهای حرفهای تری طراحی کنیم.
در ضمن توی نیمکت این هفته چندتا بازی و معما همراه با مسابقه براتون طرح کردیم، حتما تماشا کنین.
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.